האיום של 'אגודה': נפטר את הח"כ הנורבגי ונתנגד לתקציב

אתר קול חי No Comments on האיום של 'אגודה': נפטר את הח"כ הנורבגי ונתנגד לתקציב

הולכים עד הסוף: באגודת ישראל מאיימים לפרק את הממשלה אם לא יתקיימו כל הדרישות שנחתמו בהסכמים הקואליציוניים בנושא התקציב

כינוס ראשי אגודת ישראל
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אגודת ישראל מאיימת לפרק את הממשלה ולהצביע נגד התקציב במידה ולא ישלימו את התקציב בחצי מיליארד נוספים שהובטחו בהסכמים הקואליציוניים. בנוסף, הם מאיימים כי אם דגל התורה לא תצטרף למאבק, השרים פרוש או גולדקנופף יתפטרו מתפקידם בממשלה ויחזרו לכנסת על מנת להצביע נגד התקציב.

אתמול התכנסו חברי הכנסת של "אגודת ישראל" בביתו של יו״ר יהדות התורה, השר יצחק גולדקנופף. בתום הישיבה הלילית בביתו של גולדקנופף, הוחלט להתעקש על תוספת התקציב הרטרואקטיבי של האברכים, הישיבות ומוסדות הפטור, שלדבריהם הובטח בהסכם הקואליציוני. מתעקשים לקבל את ה-600 מיליון שקלים רטרואקטיבי לאברכים, לתלמידי ישיבות ומוסדות הפטור ובלי זה לא יתמכו בתקציב.

בתוך כך, משבר נוסף בקואליציה מגיע מכיוון מפלגתו של בן גביר, לאחר שחברי עוצמה יהודית זעמו על אישור הכספים הקואליציוניים ולכן החליטו להחרים אתמול את ההצבעות עם הקואליציה.

למרות ניסיונות גישור בין הליכוד לחברי עוצמה יהודית שלא הועילו – ולאחר שנרשם ניצחון ראשון לאופוזיציה בהצבעות בכנסת הבהירו בליכוד כי "בעוצמה יהודית חצו כל גבול". אנשיו של השר בן גביר השיבו "אם הליכוד רוצה ללכת לבחירות, יתכבדו ויעשו".

ח"כ יצחק קרויזר: "אנחנו דורשים את הכספים שסיכמנו"

לא הצביעו עם הכנסת | על מה הזעם ב'עוצמה יהודית'?



0 תגובות